במלון המפואר: הכינוס המיוחד של עסקני צאנז

נתי קאליש No Comments on במלון המפואר: הכינוס המיוחד של עסקני צאנז

100 עסקנים ומנהלי המוסדות בחצר הקודש צאנז התכנסו לוועידה בת יומיים בבית המלון 'בית האלה' | צילום: משה גולדשטיין

10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יומיים עשירים של תוכן רוחני לצד מקצועי, חוו יחדיו כלל העסקנים הנכבדים בחצר הקודש צאנז במהלך 'ועידת העסקנים' המפוארת אליה נקבצו ובאו העסקנים החשובים, מנהלי מוסדות התורה, החינוך והחסד, יחד עם צוותות המשרדים הבכירים. 

הוועידה התקיימה בשבוע האחרון, בימים שני-שלישי, כ"ז-כ"ח באדר.

במרכז הוועידה התקיים המושב הרוחני בראשות הגה"צ אב"ד קרית צאנז טבריה שליט"א אשר הופיע בשליחות קדשו של אביו, כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א, לחזק את ידי העוסקים במלאכת הקדשים.

יושב-ראש הוועידה אשר פרס את חסותו המרכזית למענם של העסקנים החשובים, הלא הוא הנגיד הנכבד לבית צאנז הרה"ח ר' מנחם מענדל רייך הי"ו שאף הופיע ביום הראשון לוועידה ונשא דברים שהפיחו טללי חיים בעסקנים החשובים.

את הוועידה יזם והוציא אל הפועל בהשקעה רבתית, הר"ר ישראל שמעון הי"ו, מנהל ארגון 'לב טוב'. את הוועידה כולה, הנחה בטוב טעם הרב יקותיאל יהודה גנזל, שגם ליווה אסטרטגית את ימי הוועידה ותכניה. על ההפקה המושקעת הופקד הר"ר משה גליק הי"ו – יוקרה הפקות. כאשר במלאכת העיסוק עסק הר"ר יקותיאל שטמר הי"ו מטבריה.

בין המרצים המקצועיים שהופיעו לפני העסקנים, נוכל למנות את: ר' אוריאל רייך – יועץ ארגוני לחברות הגדולות במשק; מר גיא בן דוד המתמחה במיומנויות ניהול; ר' מאיר מרק – המנהל את מחלקת גיוס המשאבים ב'לניאדו'; ר' בנימין חינקיס; הרב אפרים זייבלד – מומחה בגיוס כספים. עוד נשאו דברים: הרה"ג רבי דוד הלוי רובינשטיין שליט"א, רב ביהמ"ד מגדנות אליהו; הגאון רבי שמואל יגר שליט"א. לצד התכנים המקצועיים נהנו העסקנים החשובים מ'זיץ' מיוחד עם המשפיע הגה"צ רבי חיים יצחק קאפ שליט"א ומשעה של קורת-רוח עם הר"ר מאיר שטיין והר"ר מרדכי צין, כך גם עם הר"ר ישעיה רוטנברג.



0 תגובות